upa­dłość kon­su­menc­ka

Spra­wy o ogło­sze­nie upa­dłość kon­su­menc­kiej wią­żą się z sil­ny­mi emo­cja­mi i są wyma­ga­ją­ce pod wzglę­dem for­mal­nym. Bez wąt­pie­nia kom­plek­so­we wspar­cie doświad­czo­ne­go praw­ni­ka pozwa­la unik­nąć błę­dów, zwięk­szyć szan­se na ogło­sze­nie upa­dło­ści oraz zna­czą­co przy­spie­szyć pro­ces wycho­dze­nia z dłu­gów. Naszym celem jest efek­tyw­ne doradz­two pro­wa­dzą­ce do opty­mal­nych roz­wią­zań. Dzia­ła­my szyb­ko, sku­tecz­nie i z peł­nym zaan­ga­żo­wa­niem, aby zapew­nić Ci moż­li­wość nowe­go star­tu.

Jeże­li bory­kasz się z trud­no­ścia­mi finan­so­wy­mi i roz­wa­żasz upa­dłość kon­su­menc­ką jeste­śmy tu aby Ci pomóc. Oto co dla Cie­bie zro­bi­my:

  • prze­na­li­zu­je­my Two­ją sytu­ację i pomo­że­my w wybo­rze naj­lep­sze­go spo­so­bu restruk­tu­ry­za­cji dłu­gów zarów­no kon­su­menc­kich, jak i zwią­za­nych z pro­wa­dzo­ną wcze­śniej dzia­łal­no­ścią gospo­dar­czą;
  • wes­prze­my Cię w kon­tak­tach z komor­ni­kiem i wie­rzy­cie­la­mi;
  • przy­go­tu­je­my wnio­sek o upa­dłość i pomo­że­my Ci skom­ple­to­wać doku­men­ta­cję, któ­ra zosta­nie do nie­go załą­czo­na;
  • przy­go­tu­je­my wszel­kie pisma w toku postę­po­wa­nia upa­dło­ścio­we­go, w tym sprze­ci­wy do listy wie­rzy­tel­no­ści;
  • będzie­my Cię repre­zen­to­wać przed syn­dy­kiem;